ادامه مطلبدوستان عزیزی که تازه با این شغل آشنا شده اند و یا هنوز در حال تصمیم گرفتن هستند که آیا باید شروع کرد یا نه ، این پست را با دقت بیشتری بخوانند :

مدت ها قبل تصمیم گرفتیم که تمام دانش و تجربه ای که در این سیستم به دست آوردیم را به صورت یک کتاب الکترونیکی تهیه و به فروش برسانیم . حتی در یک پست خبرش را هم قرار دادیم ولی بعد از مدتی از این تصمیم منصرف شده و قرار شد تمام آموزش ها ، ترفندها و استراتژی های این شغل را به رایگان عرضه کنیم و از آن به بعد دیدیم که بازخورد این تصمیم بسیار خوب بود و عزیزانی که از این وبلاگ استفاده می کنند راضی تر هستند . 

دوستان عزیز ، این شغل ، یعنی کسب درآمد از طریق سایت های کلیکی ، بر خلاف ظاهر ساده ای که دارد ، دارای ریزه کاری ها و ترفندهایی هست که اگر با آنها آشنا نباشید ، موفقیت چندانی به دست نخواهید آورد . متاسفانه بعضی از دوستانی که تازه وارد این شغل شده اند ، خیلی زود تحت تاثیر شعارها و تبلیغات سایتها قرار گرفته و راه را به خطا می روند .

برای چندمین بار موارد زیر را یادآوری می کنم :

1 . کسی در این شغل ، یک شبه به درآمد میلیونی نمی رسد .

2 . در این شغل ، سایت های بسیار زیادی هست که ظاهرا معتبر هستند اما در عمل جز تلف کردن وقت و هزینه برای شما سودی نخواهند داشت .

3 . در این کار باید گروه خود را انتخاب و همراه با آن حرکت کنید . جلو زدن یا عقب ماندن ، جز ضرر برای شما هیچ منفعتی نخواهد داشت . 

4 . خود را با گروه و برنامه های آن هماهنگ کنید . سرگروه های شما مدتها قبل راهی که امروز شما شروع کرده اید را رفته اند .

5 . به راهنمایی ها و آموزش ها دقت کنید چون در هر آموزش نکته و یا ترفندی قرار داده شده که در موفقیت شما تاثیرگذار خواهد بود . 

6 . این سیستم بر مبنای زیرمجموعه گیری و یا سرمایه گذاری طراحی نشده و دوستانی که همه انرژی خود را بر این پایه گذاشته اند مطمئن باشند که به زودی از اینکه وقت و هزینه خود را هدر داده اند ، پشیمان خواهند شد . 

***

و اما حرف اصلی :

دوستانی که تازه با این سیستم آشنا شده اید ، به شما پیشنهاد می کنم حتما قبل از شروع ، از طریق تلگرام با من تماس گرفته ، تا شما را راهنمایی کنم . مطمئن هستم اگر شما به صورت قدم به قدم پیش بروید و شروعی بر اساس اصول داشته باشید ، در آینده به بهترین شکل می توانید هم خود موفقیت را تجربه کنید و هم در موفقیت دیگران نقش موثری داشته باشید . 

دوستانی هم که شروع کرده اند و فکر می کنند اشکالاتی دارند هم می توانند از همین طریق ، سوالات خود را مطرح کرده تا راهنمایی های لازم را دریافت کنند . 

برای ارتباط با تلگرام من ، می توانید به صفحه تماس با من رفته و بر روی آیکن تلگرام کلیک کنید .