بهترین و به روز ترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد بدون سرمایه گذاری

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

آموزش کامل تصویری سایت Heed You

در این سایت آگهی ببینید کسب درآمد کنید ... سورف انجام بدید امتیاز بگیرید ... در قرعه کشی شرکت کنید جایزه ببرید ... سورف انجام بدید و جایزه نقدی ببرید و از یک سایت مدرن و خوب لذت ببرید .


برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید



برای دانلود آموزش تصویری روی همین متن کلیک کنید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hossein mosareza

به زودی ... آموزش تصویری یک سایت فوق العاده کسب دلار


در این سایت شما می توانید به دو روش کلیک بر روی آگهی و یا سورف کسب درآمد کنید . مهمترین ویژگی این سایت پرداخت سریع می باشد . 

برای عضویت روی عکس یا روی کلمه عضویت کلیک کنید .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hossein mosareza

آموزش کامل تصویری سایت Get Your Bitco

امروز یک سایت کسب بیت کوین رو خدمتتون معرفی می کنم که هم سریع هست و هم بسیار خوش حساب و مطمئنا مهمترین دلیل خوش حسابیش هم اسپانسرهای قوی هست که باهاشون قرارداد داره . در حقیقت این سایت با سه کیف پولی واسط قرارداد همکاری داره و همین باعث شده تا رتبه خوبی به دست بیاره .

روش کار این سایت این هست که هر 5 دقیقه به شما ساتوشی می ده و هر نیم ساعت هم با بازدید از یک سایت ساتوشی هدیه دریافت خواهید کرد .

آموزش کامل تصویری این سایت رو می توانید از لینک زیر دریافت کنید :


آموزش کامل تصویری سایت Get Your Bitco


ضمنا برای عضویت در این سایت هم یا روی عکس بالا کلیک کنید و یا روی لینک زیر :


عضویت در سایت Get Your Bitco


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hossein mosareza

آموزش سایت freebitco

در این قسمت سایتی را معرفی می کنیم که برای کسب درآمد از آن به هیچ تخصص خاصی نیاز نیست جز فشردن یک دکمه به نام ROLL! که با فشردن این دکمه در هر ساعت می توانید مقداری بیت کوین رایگان بسته به شانس خود دریافت کنید دوستان این سایت تا به حال به خود ما بیش از 10 بار پرداختی داشته از این رو می توانید با خیال راحت در آن فعالیت کنید .ثبت نام در سایت freebitcoin

برای فعالیت در این سایت می بایست ابتدا حساب بیت کوینی داشته باشید اگر تا به حال اقدام به افتتاح این حساب نکرده اید اینجا کلیک کنید





بعد از وارد شدن به صفحه مربوطه با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در قسمت NEW USER  و فشردن کلید SIGN UP  حساب شما ایجاد می شود، توجه داشته باشید اطلاعات خود را صحیح وارد کنید .

اکنون با وارد کردن حساب بیت کوینی خود به عنوان شناسه ورود و پسورد انتخابی خودتان در قسمت HAVE AN ACCOUNT می توانید وارد حساب خود شوید .

دقت کنید که در قسمت Free Play باشید حال بعد از وارد کردن کد کپچا (تست انسان شناسی) و زدن دکمه ROLL به بیت کوین های خود در سایت اضافه کنید و منتظر ساعت بعد باشید به همین راحتی .

آموزش تصویری:
ابتدا :

آموزش freebitco

سپس :

آموزش freebitco

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hossein mosareza

کسب درآمد از اینترنت با دانلود و آپلود فایل

کسب درآمد از اینترنت با دانلود و آپلود فایل

    

 

دوستان عزیز در این قسمت سایتی را خدمتتان معرفی می کنیم که می توانید براحتی از طریق اشتراک گذاری فایل ها به کسب درآمد بپردازید آپلودبوی سایتی است که می توانید به سه روش زیر در آن کسب درآمد کنید :
• روش کسب درآمد به ازای دانلود فایل
• روش کسب درآمد به ازای فروش اکانت
• دریافت ۱۰ درصد از درآمد هر زیرمجموعه بصورت مادام العمر
این سایت در حال حاضر ۱۰۰۰ گیگابایت به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از این فضا برای آپلود کردن فایل ها ، در اختیار گذاشتن لینک آنها جهت دانلود و کسب درآمد اینترنتی بپردازید این سایت به مدیران عزیز سایت ها و وبلاگهای پر بازدید توصیه می شود .

 

ثبت نام در سایت آپلودبوی – Uploadboy

 

اگر به توضیحات بیشتری نیاز دارید ادامه مطلب را مطالعه کنید روش کلی کار عیننا از سایت مذکور در ادامه آورده شده باز اگر سوالی بود در قسمت نظرات مطرح نمایید . موفق باشید .

روش کار چگونه است ؟
بعد از ثبت نام در سایت آپلودبوی
اقدام به آپلود فایل نمایید
اگر وبسایت دارید باید فایلهای سایت خود را که کاربران شما اقدام به دانلود می کنند آپلود کنید
 اگر وبسایت ندارید باید فایلهایی را آپلود نمایید که جذاب باشند و بتوانید آنها را در شبکه های اجتماعی و یا سایتهاو انجمن ها عمومی به اشتراک بگذارید همینطور می توانید در نرم افزارهای موبایل مثل وایبر فایل خود را به اشتراک بگذارید
 پس از آپلود فایل لینک فایل را از سایت آپلودبوی دریافت کنید و در سایت خود یا در شبکه اجتماعی یا هر سایت پربازدید دیگر با توضیحات کامل قرار دهید
 از این پس هر کسی که فایل شما را از سایت آپلودبوی بصورت کامل دانلود نماید مبلغی به ازای هر دانلود به حساب شما در سایت اضافه میشود
این مبلغ به دلار بوده و در پنل کاربری قابل مشاهده است
تعداد دانلود هر فایل نیز در بخش فایلهای من و در جلوی هر فایل درج می گردد
پس از اینکه کل درآمد شما به ۵ دلار رسید می توانید درخواست پرداخت دهید
 قبل از درخواست پرداخت باید نام و نام خانوادگی و کدشبای حساب خود را بخش پنل کاربری وارد کرده باشید
 پس از درخواست پرداخت درصورت تکمیل صحیح اطلاعات درآمد شما به ریال تبدیل شده و یکشنبه هفته بعد به حساب شما واریز می گردد
توجه داشته باشید که درخواست خود را قبل از یکشنبه هر هفته باید ثبت کنید
اکنون شما به درآمد رسیده اید و باید سعی کنید فایلهای بیشتر و پربازدیدتری را آپلود نمایید
هر چه فایلهای شما بیشتر باشد درآمد شما بیشتر خواهد بود
هر چه دانلود هر فایل بیشتر باشد درآمد بیشتر خواهد بود
هرچه فایلهای شما حجیم تر باشد درآمد شما بیشتر خواهد بود
هر چه فایلهای شما از کشورهای دیگر دانلود شود درآمد شما بیشتر خواهد بود
در ادامه می توانید قیمت دقیق هر ۱۰۰۰ دانلود را برای هر حجم فایل و هر کشور مشاهده نمایید
 موفق باشید

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
hossein mosareza

سفارش بنر و لوگو برای سایت یا وبلاگ


وقتی که وارد سیستم مشاغل اینترنتی می شویم ، مطمئنا یکی از مهمترین عوامل برای موفقیت ، تبلیغات است . در دنیای مجازی ، یکی از بهترین ابزار تبلیغات ، بنرها می باشند که به دو صورت عکس و یا Gif هستند . راستش رو بخواین من در ایران و بین همکاران ، بنر جالبی ندیدم . اکثر بنرها یا بی کیفیت بوده و یا متن روی آن عملا ضد تبلیغ بوده تا تبلیغ .

در این پست به شما یک خبر خوش می دم و اون این هست که فروشگاه کیلیک فایل به شما مشاوره رایگان می ده . پس اگر سایت و یا وبلاگ دارید ، حتما به فروشگاه برید و با مشاورین متخصص تبلیغات مشورت کنید .

مطمئن هستم که رضایتتون جلب خواهد شد .

برای مشاوره و یا سفارش طراحی بنر و لوگو به جهت تبلیغات سایت یا وبلاگتون روی لینک زیر کلیک کنید .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hossein mosareza

معرفی سایت کسب بیت کوین با پرداخت فوری ... به زودی



این روزها با این روند افزایشی قیمت بیت کوین ، خیلی از سایتهای کسب بیت کوین یا فعالیت هاشون رو متوقف کردن و یا واریزی هاشون با تاخیر انجام می شه و خیلی کم هستند سایت هایی که هنوز هم به همون خوش قولی قبل باشن و البته که حق دارند چون فکر نکنم کسی فکرش رو هم می کرد که بیت کوین از مرز 2000 دلار رد بشه که شد .

به هر حال به زودی یک سایت خوب رو که واریز آنی داره و بدون محدودیت مقدار هست رو به همراه آموزش کامل تصویری تقدیم خواهم کرد .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hossein mosareza

تقلب ممنوع


قبل از هر چیز از دوستانم بابت نوشتن این مطلب معذرت خواهی می کنم .

امروز مدیر سایت clixsense ، یکی از معتبرترین سایت های کلیکی در جهان ، مطلبی رو منتشر کرد که باعث شد من این چند خط رو بنویسم ، شاید که به بعضی از عزیزان بربخوره . ایشون آمار کلی درباره کاربران متقلب که به همین دلیل ، کد کاربریشون غیرفعال شده رو منتشر کرد . البته باید بگم که آمار از 50 سایت کلیکی جمع آوری شده بود .

در این آمار ما ایرونی ها مثل همیشه که بدها رو جدا می کنن ، نفر اول بودیم و بعد از ما چینی ها !!! با یک اختلاف جزئی !

دوستان من ، ما در ایران یاد گرفتیم که از کار بدزدیم و تا اونجایی که میشه پول رو راحت به دست بیاریم . شاید یکی از مهمترین دلایل فقر مردم ما این باشه ، اما این جا قصه فرق می کنه و اگه قصد موفق شدن داریم باید کار کنیم والا از همه جا رونده می شیم و آخرش هم می گیم : ولش کن بابا !!! همش کلاهبرداریه !

دوستان من ، من کاری ندارم که بالاترین آمار سایت های مستهجن مربوط به ماست ، چه صاحبان این سایت ها و چه بازدیدکننده ها ... در مورد آمار جستجوی گوگل و یاهو هم بهتره حرفی نزنم . اما اینجا رو دیگه خراب نکنیم .

من از عزیزانی که به قصد تقلب و یک شبه پولدار شدن و کلاهبرداری به این حیطه اومدن خواهش می کنم ، برن به یک شاخه دیگه و اجازه بدن تا اونایی که در این راه واقعا کار می کنن ، آرامش داشته باشن .

ضمنا سایت clixsense متاسفانه کشور ما رو قبول نمی کنه و چند ماه پیش که من به مدیر این سایت ایمیل زدم ، گفت که ایرانی ها همه متقلب هستن و خوب ، با این آماری که منتشر شده انگار که حق دارن .

امیدوارم دوستانی که با ما همراه هستن ، رعایت کنن تا به مشکلی بر نخورند .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hossein mosareza