بهترین و به روز ترین مرجع معرفی بهترین سایت های کسب درآمد بدون سرمایه گذاری

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

آموزش کامل تصویری familyclix

آموزش تصویری یکی از موفق ترین سایت های کسب درآمد  

فامیلی جزو 5 سایت برتر در رنکینگ جهانی می باشد و از مهمترین مشخصه های آن پرداخت سریع می باشد . دوستان توجه داشته باشید برای کسب درآمد بالا در این سایت ، بهتر است طبق آموزش هایی که داده شده عمل کنید . 

در صورتی که تا به حال از آموزش های قدم به قدم ما استفاده نکرده اید حتما از طریق صفحهتماس با من ، در تلگرام پیام بگذارید تا کار در سایت های کلیکی را اصولی یاد بگیرید . 


برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید



برای دانلود آموزش تصویری روی همین متن کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hossein mosareza

چند توصیه مهم که حتما در سایت های کلیکی باید رعایت کنید

 دوستان عزیز چند مورد خاص هست که حتما در هنگام کار با سایت های کلیکی باید رعایت کنید . توجه داشته باشید که سایت ها تا زمان برداشت ، به شما هشداری نخواهند داد اما در زمانی که بخواهید برداشت بزنید ، برای شما ایجاد اشکال خواهند کرد :

1 . وارد انجمن (Forum) سایت مورد نظر شوید و اگر نیاز به ثبت نام داشت ، حتما ثبت نام کنید و حداقل یک پست بگذارید .

2 . در زمان گذاشتن پست ، به مشخصات خود دقت کنید و اگر مغایرتی با مشخصات شما وجود داشت حتما از طریق پشتیبانی (Support) پیام گذاشته و مورد مغایرت را شرح دهید تا رفع شود . (اکثرا کشور را اشتباه ثبت می کنند)

3 . وارد مشخصات پروفایل خود شوید و شماره حساب خود را چک کنید . توجه داشته باشید که در اکثر سایت ها ، شما فقط باید یک شماره حساب را معرفی کنید . اگر غیر از این انجام داده اید ، یک شماره حساب را نگه داشته و بقیه را پاک کنید . (اولویت شماره حساب ها برای ما ایرانی ها به ترتیب بیت کوین ، پرفکت مانی و در آخر پیزا می باشد .)

توجه داشته باشید که بعدا می توانید دوباره شماره حساب خود را عوض کنید . ولی هر بار فقط یک شماره حساب را معرفی کنید . 

4 . قبل از هر برداشت ، حتما شماره حساب خود را در پروفایل خود چک کنید .

***

به زودی در ارتباط با آپگرید کردن عضویت و همچنین زیرمجموعه های اجاره ای مطالب مهمی را تقدیم خواهم کرد . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hossein mosareza

آموزش قدم به قدم از طریق تلگرام

ادامه مطلب

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hossein mosareza

روشهای تبلیغ برای جذب رفرال

از زمانی که شروع به کار در سیستم های کلیکی کرده ام ، شاهد انواع و اقسام تبلیغات حرفه ای و غیر حرفه ای بوده ام و متاسفانه عمده تبلیغات غیرحرفه ای متعلق به هموطنانم بوده است . لذا تصمیم گرفتم از این به بعد به این مبحث هم بپردازم و هر بار در مورد یک نکته مهم برای شما دوستان توضیحاتی رو بنویسم ، چون تبلیغات مسلما یکی از مهمترین ابزاریست که در هر شغلی باعث موفقیت خواهد شد .

دوستان توجه داشته باشید که مباحثی که در اینجا عنوان خواهد شد مربوط به همین کار می باشد و با توجه به اهداف و جبهه کاری ما تنظیم شده است .

قبل از هر چیز باید اهداف خود را مشخص نماییم . خوب مسلما هدف از تبلیغات در شغل ما جذب زیرمجموعه های واقعی می باشد اما سوال اینجاست که آیا این اولویت مهم است ؟

من می گویم خیر چون آمارها نشان داده که 85 درصد کسانی که وارد این شغل شده اند بعد از کمتر از یک ماه به طور کل کار را رها کرده اند . البته منظور من از گفتن این حرف این نیست که نباید این کار انجام شود اما یادمان باشد که برای کسب درآمد از سایت های کلیکی نباید متکی به زیرمجموعه های واقعی باشیم و بهترین روش همان اجاره زیرمجموعه ها و مدیریت صحیح آنها می باشد که در مورد آن نیز در زمان مناسب صحبت خواهیم کرد .

در اینجا ابتدا انواع روش ها را معرفی می کنم .

ادامه مطلب

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hossein mosareza

در مورد مشکل باز نشدن بعضی از سایت های کسب درآمد


دوستان عزیز ، در این چند روز اخیر ، پیام های زیادی در تلگرام گذاشته بودید با این مضمون که فلان سایت باز نمی شود و یا آیا فلان سایت بسته شده و پیام هایی مشابه این . 

دوست عزیزی هم به WhoIs سر زده بود و کشف کرده بود که دامین فلان سایت کمتر از یک سال اعتبار دارد و همین باعث شده بود که بگوید سایتی که معرفی شده اعتبار لازم را ندارد . البته موارد دیگری هم هست که در زمان خودش به آن خواهیم پرداخت . اما 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hossein mosareza