ادامه مطلب 
این سایت علاوه بر اینکه کیف پول دوم شما میباشد ، می تواند باعث درآمدزایی نیز شود . پس از کلیک بر روی لینک ثبت نام موجود در وبلاگ ، وارد صفحه اصلی شده و با وارد کردن آدرس کیف پولی یا ایمیل خود ، روی Login and Browse کلیک کرده و بعد از اثبات هویت خود و وارد کردن رمز عبور ، دوباره بر روی دکمه Login and Browse زده ، ثبت نام کنید . پس از ثبت نام برای فعال سازی اکانت خود در صفحه ای که نمایش داده می شود ( Secure your Account ) اطلاعات خود را وارد کنید و دکمه Begin Securing my account  را بزنید و پس از کلیک بر روی لینک فعالسازی که به ایمیل شما فرستاده خواهد شد حساب شما فعال می گردد .
 حالا می توانید از این سایت کسب درآمد نمائید .
روش کار :
ابتدا در صفحه اصلی با وارد کردن آدرس بیت کوین یا ایمیل و رمز عبور ، روی دکمه Log in زده تا وارد صفحه خود شوید . برای بدست آوردن امتیاز ، روی دکمه Free BTC در سمت چپ صفحه کلیک کرده تا مستطیل های رنگی هر سایت مشخص گردد . روی هر مستطیل رنگی کلیک کرده تا صفحه جدیدی باز شود . در این صفحه روی فلش کوچکی که در سمت راست بالای صفحه وجود دارد ، کلیک کرده تا دوباره صفحه دیگری باز شود . در این صفحه بازی را انجام داده و پس از ثبت امتیاز خارج شوید و دکمه بازی بعدی را بزنید .
توجه داشته باشید که تمام بازی های این سایت زمانی هستند و شما طبق زمانبندی می توانید دوباره بازی ها را انجام دهید .
توضیح : با انجام متناوب بازی های این سایت می توانید روزانه بین 30000 تا 60000 ساتوشی درآمد کسب کنید .
روش دریافت موجودی :
اگر حداقل مقدار ساتوشی شما در این سایت به 13 هزار رسید ، این مقدار بصورت اتوماتیک به کیف پولی اول شما واریز می گردد . برای دیدن موجودی حساب خود، روی Dashboard در بالای نوار طوسی رنگ سمت چپ زده تا میزان درآمد خود را ببینید .