سایت های کلیکی ایرانی یا همون باکس های ایرانی ، در واقع یک تقلید بسیار ناقص از سایت های کلیکی بین المللی هست که به طور ناشیانه ای کپی برداری شده و به جرئت میشه گفت یکی از مهمترین عوامل برای عدم اعتماد کاربران به یک شغل ثابت هست که تقریبا در تمام کشورها به جز ایران رسمیت داره .

قصد زیاده گویی ندارم و سعی می کنم به طور خلاصه مزایا و معایب این باکس ها رو ذکر کنم تا کاربرانی که تازه با این شغل آشنا شدند بتوانند با دید بازتری ، سایت هایی که قصد فعالیت در آنها رو دارند انتخاب کنند :


ادامه مطلب


 

مزایای باکس های ایرانی :

1 . زبان پارسی

تجربه نشون داده بیش از 90 درصد کاربران این شغل رو جوانان زیر 25 سال تشکیل می دن و مطمئنا غریب به اتفاق این دوستان یا با زبان انگلیسی آشنا نیستند و یا آشنایی آنها به حدی نیست که جرئت کنند تا در یک سایت انگلیسی زبان کار کنند و همین باعث میشه تا ترجیح بدهند در باکس های پارسی زبان فعالیت کنند .

2. دریافت درآمد به ریال

این هم مهم هست و کدوم یک از ما دوست نداره درآمدش خیلی راحت به حساب بانکیش واریز بشه .

 

معایب باکس های ایرانی :

1 . قوانین بسیار پیچیده و مبهم

هر کدام از ما اگر قصد خرید یک پیراهن داشته باشیم ، به چندین مغازه سر می زنیم و ده ها محصول رو مقایسه می کنیم ولی متاسفانه در وب ظاهرا کسی حوصله تحقیق رو نداره و اکثر دوستان به محض دیدن اولین بنر تبلیغاتی ، روی اون کلیک می کنند و در سایت مربوطه عضو می شن و کار می کنند تا زمانی که به حد پرداخت برسند و بعد می فهمند که مثلا اگر 10 هزار تومان کارکرد دارند فقط حق برداشت 5 هزار تومان به اونها داده شده که اون هم با هزار اما و ولی هست .

در اینجا چند قانون رو ذکر می کنم :

الف : فقط کاربرانی حق برداشت دارند که 40 پست در انجمن گذاشته باشند !

ب : کاربران در زمان برداشت باید 40 درصد کارکرد رو به عنوان بازیافت پرداخت کنند !!

پ : اگر امتیاز شما از مبلغ کارکردتان کمتر باشد ، برداشت منتفی است !!!

ت : در صورتی که بعد از برداشت در انجمن اعلام نکنید که پول به شما پرداخت شده ، دیگر حق برداشت نخواهید داشت !!!!

پیشنهاد من به شما عزیزان این است که اول قوانین باکسی رو که قصد دارید در اون فعالیت کنید به دقت بخونید و بعد عضو بشید . بعد از عضو شدن نیز قبل از هر کاری وارد انجمن اون سایت بشید و نظرات کاربرها رو بخونید . (البته نه نظرات یک سری کاربر رو که در همه سایت ها هستند و کلا به به و چه چه می گن)

2 . درآمد بسیار ناچیز

درآمد باکس های ایرانی بسیار کم هست و همین باعث میشه تا هیچ وقت نتوانیم به این فعالیت به عنوان یک شغل نگاه کنیم . البته این مساله وقتی شدت پیدا می کنه که ما نحوه کار رو هم بلد نباشیم و عزیزانی که در این کار حرفه ای هستند هم ظاهرا نیازی نمی بینند که وقتشون رو برای آموزش به مبتدی ها تلف کنند .

3 . تعداد زیاد تبلیغات ارزان

در باکس های ایرانی برای سود بیشتر مدیران و نه کاربران تعداد تبلیغات ارزان زیاد و 4 یا 5 تبلیغ استاندارد هم البته وجود دارد که اون هم مبلغی نیست و یک کاربر برای شروع باید حتما تمام این تبلیغات رو کلیک کنه تا به درآمدی جزئی برسه و این باعث میشه تا مقدار حجم اینترنت مصرفی و زمانی که در یک باکس هزینه میشه بیشتر از درآمدی باشه که به دست میاد .

 

و حرف آخر :

به عمر باکس های ایرانی دقت کنید . قدیمی ترین باکس ایرانی فقط 4 سال قدمت داره ، ((البته این در مورد تمامی باکس ها (ایرانی و خارجی) مصداق داره .)) در حالی که الان حدود 15 سال هست که شغل "پرداخت کلیکی" وجود داره و این موضوع نشون می ده که ما نباید در یک باکس خاص (چه ایرانی و چه خارجی) برنامه ریزی طولانی مدت داشته باشیم که یعنی در هیچ باکسی سرمایه گذاری مالی نکنید .

روش کار به طور خلاصه به شرح ذیل است :

1 . از اعتبار باکس مورد نظر اطمینان حاصل کنید .

-          ما در این وبلاگ این کار را انجام داده ایم و معتبرترین باکس ها را به شما معرفی می کنیم .

2 . در باکس های معتبر کار کنید و با درآمدی که به دست می آورید زیرمجموعه کرایه کنید و درآمد خود را بالا ببرید و با همان درآمد عضویتتان را ارتقا دهید و باز شاهد افزایش درآمدتان باشید .

    به زودی آموزش استراتژی کار در سایت های کلیکی خدمت شما تقدیم خواهد شد .

3 . تا زمانی که آن باکس اعتبارش را حفظ کرده به کار و کسب درآمد ادامه دهید .

-          به محض غیرفعال شدن هر باکس در اینجا به شما اطلاع رسانی خواهد شد .

4 . برای تضمین درآمد و حفظ این شغل در باکس های متعدد (بنا به زمانی که می توانید صرف کنید) فعالیت کنید و ارتباطتان را با ما حفظ کنید .

-          باکس های معتبر جدید را به شما معرفی خواهیم کرد .

5 . در صورت نیاز به راهنمایی و یا آموزش با ما تماس بگیرید .

-          تمامی آموزش های لازم را در وبلاگ قرار داده ایم و اگر موضوع جدیدی هم باشد باز در وبلاگ خواهیم نوشت و اگر علاوه بر آن نیاز به راهنمایی بیشتر بود از طریق صفحه تماس با ما ، آن را اعلام کنید تا در اسرع وقت ، مشکل شما را حل نماییم .